[O1] Jak zdemontować fabryczne radio?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gomad
    Classic
    • 2015
    • 2

    [O1] Jak zdemontować fabryczne radio?

    Zamieszczone przez Mihau
    zamierzałem zjechać do Słubic na tankowanie, bo wacha tańsza jak w Wawie
    4,34 dziś na Statoil w Zielonej Górze 95' kosztuje :wink:
    Zamieszczone przez RABIN
    Wracałem omijając Monachium bo były straszne korki.
    jak chcesz minąć korki pod Monachium to mozna jechać z Rosenheim na Landshut a potem na Regensburg dalej na Hofa, mijamy wtedy największy ruch w rejonie Monachium i Norymbergii.
  • gulek
    Classic
    • 2013
    • 6

    #2
    [O1] Jak zdemontować fabryczne radio?

    Witam, na wstępie napiszę, że szukałem wszędzie ale nigdzie nie znalazłem przypadku, który by opisywał takie radio jak ja mam.
    Mam skodę I po lifcie 2001r kombi i mam zamontowane fabryczne jedno modułowe radio.

    Radio wygląda następująco. Udało mi się tylko zdjąć wyświetlacz i ramkę maskującą wokoło radia i klimy.

    Nie mam pojęcia jak dalej się za to zabrać, szarpać nie chcę bo zniszczyć to łatwo...

    Komentarz

    • 2pac
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1476
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      A to nie powinno byc takich wyjmaków, które wkłada się np w te dziury po bokach? Do swoich zawsze miałem specjalne klucze-wyjmaki
      President Johnny II + President Florida/ ML-145
      O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
      OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

      Komentarz

      • gulek
        Classic
        • 2013
        • 6

        #4
        Też o tym myślałem, ale jedyne wyjmaki jakie znalazłem do skody to takie

        A tych to nawet nie miał bym gdzie wcisnąć.

        Ale z tymi dziurami dałeś mi do myślenia, wcześniej nie zwracałem na nie uwagi. Wezmę małe gwoździki i włożę 4 na raz może coś da.

        Komentarz

        • piotrek_os
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8162
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          gulek, potrzebne Ci będą 4-ry gwoździe....lub jakieś druciki żeby weszły w dziurki :diabelski_usmiech
          Ja osobiście korzystałem z gwoździ
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz

          • 2pac
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1476
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            piotrek_os, Czyli tak jak sądziłem, że trzeba w te dziurki coś powpychać
            President Johnny II + President Florida/ ML-145
            O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
            OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

            Komentarz

            • aniol
              RS
              • 2012
              • 5228
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              2pac, Dwa dlugie,wąskie pilniczki do paznokci dla kobiet.Ja tym wyćiągałem u siebie radio Symphony.Knif polega na tym że trza tam wsadzić coś wąskiego żeby odchyliło z obu stron takie małe zatrzaski które są w kasecie i łapią radio.
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz


              • #8
                najlepsze sa chyba do tego nity

                Komentarz

                • gulek
                  Classic
                  • 2013
                  • 6

                  #9
                  Dzięki wszystkim za podpowiedź, ale zrobiłem to po barbarzyńsku. Po prostu je wyszarpałem i śrubokrętem poodginałem blaszki po bokach jak tylko było już je widać. Próbowałem wkładać różne śrubokręty, gwoździe, pilniki i wiele innych rzeczy ale radio siedziało diabelsko mocno. Okazało się, że półka poniżej radia wszystko blokowała, więc wyciągałem dwa moduły na raz.
                  Po wyjęciu radia zobaczyłem, że to nie lada wyczyn poprzez dziurki wcelować w konkretne miejsce aby haczyki się schowały, szerokość haczyka wynosi 1cm.
                  Pierwszy etap za mną, nic mocno nie ucierpiało jedynie boki od śrubokrętów, naginania. Ale po złożeniu i tak nie będzie tego widać.

                  Czas na etap drugi, podłączenie nowego radia. Stare oryginalne radio posiada 3 wtyczki jak widać na zdjęciu poniżej.

                  Czyli licząc od dołu
                  1. Wtyczka czarna zawierająca kabelki takie jak napięcie 12V, masa itp
                  2. Wtyczka jest brązowa i dzięki niej podłączamy głośniki.
                  3. I teraz pytanie co do wtyczki trzeciej, która wygląda w następujący sposób.

                  Są podłączone do niej 2 żółte kabelki, które dalej są łączone w niebieskie kabelki. Foto:

                  Każdy z osobna ma naklejoną karteczkę z numerem napisanym długopisem 7 i 16.
                  Co to za kabelki? Jak sprawdzić do czego one są? Oczywiście do podłączenia nowego radia JVC x50BT używam przelotki ISO, która ma miejsce tylko na czarna i brązową wtyczkę.
                  Może to być jakieś połączenie do telefonu? W podłokietniku był cały moduł ze słuchawką ale zostało zdemontowane.

                  Komentarz


                  • #10

                    Komentarz

                    • kecaj
                      RS
                      • 2009
                      • 1511
                      • Superb II (3T4)

                      #11
                      gulek, pin 7 i 12 to wyjście na ściszanie jak dzwoni telefon

                      [ Dodano: Nie 16 Lut, 14 19:51 ]
                      Golas27, sorry widzę że już wcześniej znalazłeś kiedy przeglądałem ELSE
                      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                      Komentarz

                      • rrako
                        Classic
                        • 2012
                        • 2

                        #12
                        jaka ramka do RNS315 Octavia II Tour z klimat. manualna

                        Prosiłbym o podpowiedz jaka ramke kupic do nawigacji RNS 315 (chodzi o kod producenta/link do oferty). Dodatkowo potrzebny rozdzielacz do anteny radiowej (podwojne wejscie w nawigacji)
                        Posiadam Octavie II Tour z klimat manualną.
                        Załączone pliki

                        Komentarz

                        Pracuję...